Ovaj projekt predstavlja evoluciju našeg koncepta GEKO-EKO.
Nakon uspješnog GEKO-EKO dezinficijensa i prepoznatljivosti na izložbi „VENI, VIDI, VICI – AI u izložbi“ GEKO-EKO kroz fotografije“ (Dođoh, Vidjeh, Pobijedih-Umjetnu Inteligenciju), sada s „Kovaničnikom GEKO-EKO” dobiva novo ruho, stvara inovativan pristup učenju i očuvanju kulturne baštine. Istovremeno, uvođenjem riječi „Kovaničnik” – nove hrvatske riječi; novčanik za kovanice – dodatno osvješćivanje učenika o važnosti materinjeg jezika i obogaćivanje naše jezične baštine.

Kovanice koje smo razvili za projekt „Kovaničnik GEKO-EKO” ključni su didaktički alat. One su osmišljene za aktivnu upotrebu na satovima Latinskog jezika, gdje služe kao valuta za interaktivne pub kvizove i igre. Time učenici na zabavan i opipljiv način usvajaju nastavne ishode. Posebno je važno što dizajn kovanica budi sjećanje na naše nekadašnje kune i lipe, istovremeno povezuje učenike s motivima rimskih božanstava čiji su artefakti pronađeni u Hrvatskoj. Time stvaramo jedinstvenu vezu između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.

Ovaj projekt nudi i izvanrednu priliku za osvještavanje učenika o ekonomiji, politici, gospodarstvu i, što je najvažnije, o financijskoj pismenosti. Kroz stvaranje i korištenje ovih „kovanica”, učenici ne samo da zamjećuju važnost financijske pismenosti u današnje vrijeme, već shvaćaju i njezinu prisutnost i relevantnost još u antičko doba, povezujući se s latinskim pojmom „fiscalis”. To im pruža temeljno razumijevanje važnih ekonomskih principa na praktičnoj razini, učeći o vrijednosti i razmjeni kroz povijest i suvremenost.

Projekt potiče kreativnost i talente učenika u dizajnu i umjetnosti. Dodatno, naša autorska pjesma na latinskom jeziku s melodijom popraćenom tehno glazbom demonstrira kako se tradicija i modernost mogu savršeno spojiti, čineći latinski jezik živim i relevantnim za mlade generacije.

Ana Marković, prof. mentor